sobota 5. listopadu 2016

Podzimní seriálová nadílka

Nejsem příliš seriálový člověk. Nikdy jsem neviděla žádný díl Game of Thrones, nechápu kamarády, kteří tráví noci sledování 12598. epizody 176914822. řady svého oblíbeného seriálů a již skoro dva roky netrpělivě čekám na dalšího třídílného Sherlocka, do kterého jsem se před lety úplně zbláznila. Sem tam se sice do nějakého seriálu krátkodobě zamiluji, obvykle mě to ale opadne po první pěti dílech. Berte proto prosím seriálové tipy s rezervou a napište mi, na co rádi koukáte vy. Třeba se ze mě ještě stane seriálový maniak.

Pustina
Dlouho očekávaná novinka HBO je snad ještě lepší než jsem čekala. Konečně výpravný, napínavý seriál na světové úrovni. Pokud fandíte severským detektivkám a temným krimi, do Pustiny se doslova zažere od první minuty. Výborné herecké obsazení, krásná kamera...Štěpán Hulík po Hořícím keři opět dokazuje, že patří mezi nejnadějnější české scénáristy.

Kosmo
Ohledně Kosma jsem byla lehce skeptická. Sitcom, ještě navíc v kombinaci s politickou satirou, totiž může dopadnou všelijak. U prvního dílu jsem byla zklamaná, u druhého jsem se nepřestávala smát - tolik skvělých narážek během několika málo minut dokazuje, že ČT rozhodně umí i něco jiného než podivně korektní seriály, u kterých divák usíná po pěti minutách.

Semestr
Zajímavý koncept, který po prvním dílu nevypadá vůbec špatně. S babičkou se na Semestr asi dívat nebudete, protože dost pochybuji, že zběsilé tempo Skypu a Facebooku bude jen s těží stíhat někdo, kdo se nepohybuje v prostředí sociálních sítí. Jsem zvědavá, zda se tvůrcům povede vytvořit zajímavou zápletku pouze prostřednictvím sdílení počítačových obrazovek a nebo zůstanou pouze u dobrého nápadu.

Já, Mattoni
Páteční šílenost České televize. Pokud chcete rychle usnou a bezvýsledně jste zkoušeli rohypnol, dvojku červeného i heřmánkový čaj, zkuste Mattoniho, nepochybně zabere. Vydržela jsem koukat zhruba první tři díly, pak jsem to vzdala. Musím říct, že jsem čekala minimálně kvalitní dobové provedení, ale ani z něj nejsem nějak nadšená. Hlavní hrdina je navíc tak děsně nesympatická postava, že budete během nedělního nákupu hodně váhat, zda nekoupit nějakou jinou minerálku.

Trabantem z Austrálie do Asie
Těžko byste hledali většího cvoka než Dana Přibáně. Pokud jste viděli Trabantem do posledního dechu, budete ze seriálové verze nadšení. Není lepší lék na špatnou náladu než parta bláznů, jenž v každém díle překonávají zdánlivě nepřekonatelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře a připomínky :)